17:00 - 8:00
همه روزه
02166223116
02166223169
تهران- ﯾﺎﻓﺖ آﺑﺎد، ﺑﻠﻮار ﻣﻌﻠﻢ، ﺳﻪ راه ﺟﻮاد زﻧﺪﯾﻪ، ﻧﺒﺶ ﺧﯿﺎﺑﺎن زﻧﺪﯾﻪ

مشاوره آتش نشانی

شرکت مشاور آتش نشانی

مشاوره آتش نشانی

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

مشاوره آتش نشانی ، یکی از خدمات اصلی شرکت های مورد تایید آتش نشانی انجام کار مشاوره، در خصوص مسائل ایمنی و آتش نشانی ساختمان مطابق با مقررات و ضوابط جدید سازمان آتش نشانی است. مشاوره آتش نشانی برقراری جریانی فعال بین کارشناس شرکت آتش نشانی و کارفرما یا مالک ساختمانی است.

مشاوره آتش نشانی شغلی پر اهمیت و دقیق در خصوص مسائل ایمنی ساختمان به شمار می آید. مشاوره، طراحی، نظارت، اجرای صحیح سیستم های آتش نشانی، خرید تجهیزات آتش نشانی مورد تایید سازمان آتش نشانی، رعایت نکات ایمنی و در نهایت اخذ تاییدیه آتش نشانی و تعهد تعمیر، سرویس و نگهداری سیستم ها از وظایف شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی است. مشاور آتش نشانی باید دارای مهارت ها، صلاحیت های علمی و حرفه ای در زمینه ایمنی در معماری ساختمان، نظارت بر اجرا و نصب صحیح سیستم های آتش نشانی (اعلام و اطفاء حریق) باشد و از قوانین و دستورالعمل های بروز سازمان آتش نشانی مطلع باشد، تا بتواند مشاوره ای صحیح به کارفرما القا نماید.

دستورالعمل آتش نشانی در برگه جواز ساختمان ذکر می شود و هر ساختمانی با توجه به نوع کاربری، متراژ، مساحت و ... دارای دستورالعمل متفاوتی است. مالکین ساختمان یا کارفرمایان عزیز جهت اخذ تاییدیه آتش نشانی باید در حین انجام عملیات ساخت و ساز به شرکتی که در زمینه خدمات ایمنی و آتش نشانی فعالیت دارد و مورد تأیید سازمان آتش نشانی است مراجعه و عقد قرارداد نمایند تا بتوانند با راهنمایی های کامل شرکت های مشاور آتش نشانی به راحتی تاییدیه اتش نشانی ساختمان خود را دریافت کنند.

*نکته: بهتر است کارفرمایان در ابتدای پروژه با شرکت مشاوره آتش نشانی قرارداد منعقد نمایند، تا با بهره گیری از مشاوره ای صحیح از بروز خسارات مالی و زمانی جلوگیری به عمل آید.

 

شرکت مشاور آتش نشانی:

رشد روز افزون جمعیت و افزایش ساخت و ساز و مرتفع شدن ساختمان ها در شهرهای بزرگ به ویژه تهران و افزایش حوادث ناگوار آتش سوزی و ... سبب شد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اقدام به تاسیس واحدی به نام واحد پیشگیری در این سازمان نماید و در خصوص مسائل ایمنی ساختمان ها سختگیرانه تر عمل کند. از آنجایی که کنترل، پیگیری، نظارت و اجرای تمامی پروژه ها در کلان شهرها به ویژه استان تهران کاری بسیار دشوار و وقتگیر است، سازمان آتش نشانی اقدام به معرفی یک سری شرکت های خصوصی با عنوان شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی جهت انجام کارهای نظارت، طراحی، اجرا، تامین تجهیزات، مشاوره، اخذ تاییدیه آتش نشانی و ... نموده است. این شرکت ها از نظر سازمان آتش نشانی مورد تایید بوده و در لیست شرکت های مورد تایید سازمان اتش نشانی قید شده اند و زیر نظر سازمان آتش نشانی و شهرداری فعالیت می کنند.

شرکت های ایمنی آتش نشانی باید دانش، تجربه و سوابق کافی نصب و اجرای سیستم های آتش نشانی (اعلام و اطفاء حریق) را داشته باشند و در پایان هر پروژه تمامی موارد ایمنی که ساختمان باید انجام میداد را به سازمان آتش نشانی گزارش دهند و در نهایت تاییدیه سازمان آتش نشانی را کسب نمایند.

*نکته: سازمان آتش نشانی خود نیز در مراحل اجرای پروژه بر کار شرکت های ایمنی و آتش نشانی نظارت دارد.

 

شرح خدمات مشاور آتش نشانی

مشاوره آتش نشانی و ارائه خدمات فنی و مهندسی جهت افزایش ایمنی در ساخت و ساز انواع پروژه ها از جمله وظایف شرکت های مشاور آتش نشانی است. مشاوره آتش نشانی صحیح در امر اجرا و نصب صحیح سیستم های آتش نشانی ساختمان و مشاوره در خصوص استفاده از تجهیزات استاندارد و مورد تایید سازمان آتش نشانی منجر به دریافت تأییدیه و در نهایت اخذ تاییدیه آتش نشانی، از سازمان آتش نشانی می شود.
بنابراین وجود مشاور آتشنشانی در مراحل ساخت و ساز لازمه هر پروژه ساختمانی است. چه بسا بهتر است از ابتدای پروژه این کار صورت گیرد، تا از بروز خسارتهای مالی و زمانی جلوگیری شود.

 

از جمله وظایف شرکت "گرمایش برودت پارس":

مشاوره آتش نشانی-    مشاوره، نظارت، پیگیری و اخذ تاییدیه از سازمان آتش نشانی
-    طراحی و اجرای سیستم های اعلام و اطفاء حریق ساختمانی و صنعتی
-    طراحی و اجرای سیستم اطفای حریق گاز CO2 و FM200
-    طراحی و اجرای سیستم اطفای حریق مخازن سوخت
-    طراحی و اجرای سیستم اگزاست فن
-    طراحی سیستم های اطفاء حریق آبی اسپرینکلر ، فوم (Foam) و اعلام حریق F&G
-    نگهداری و تعمیرات سیستم های آتش نشانی ساختمانی

 

خدمات شرکت " گرمایش و برودت پارس " در زمینه مشاوره آتش نشانی:

1.    تشکیل پرونده و انجام مراحل اداری با وکالت کاری از کارفرما در سازمان آتش نشانی
2.    شرکت در جلسات و حل اختلافات سازمان آتش نشانی به عنوان وکیل کارفرما
3.    نظارت بر اجرا و نصب سیستم اعلام حریق
4.    نظارت بر اجرا و نصب سیستم اطفاء حریق
5.    نظارت بر اجرای سیستم های اگزاست فن
6.    روش تأمین نوع تجهیزات آتش نشانی و نظارت بر خریداری ملزومات مطابق ضوابط آتش نشانی
7.    اخذ تاییدیه آتش نشانی از سازمان آتش نشانی
8.    ارزیابی مالی
9.    ...

 

شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی:

شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی یا همان وندور لیست سازمان آتش نشانی لیستی از شرکت های خدمات ایمنی و آتش نشانی در زمینه مشاوره، خدمات آتش نشانی و تولیدکننده گان تجهیزات آتش نشانی و ... است که توسط سازمان آتش نشانی گردآوری شده و مورد تایید این سازمان است. کارفرمایان و خریداران جهت مشاوره و خرید تجهیزات آتش نشانی بایستی از طریق لیست شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی جهت تعیین شرکت مشاور و خرید تجهیزات اقدام نمایند. جهت مشاهده لیست شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

 

لیست شرکتهای مورد تایید آتش نشانی

 

لیست شرکت مورد تایید آتش نشانی

همانطور که در لیست بالا مشاهده می کنید، شرکت "گرمایش و برودت پارس" از جمله شرکت های فعال تعیین صلاحیت شده ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی است، که نام این شرکت در وندور لیست سازمان آتش نشانی (شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی) قید شده است. این شرکت آماده ارائه کلیه خدمات ایمنی و مشاوره ای به شما همشهریان عزیز می باشد.

 

عقد قرارداد با شرکت های مشاور آتش نشانی

برخی کارفرمایان به دلیل عدم آگاهی از قوانین، ضوابط و مراحل کار واحد پیشگیری سازمان آتش نشانی و نا آگاهی از وجود شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی، اقدام به عقد قرارداد با شرکت هایی می کنند که شرکت فوق مورد تایید سازمان آتش نشانی نبوده و در لیست شرکت های ذیصلاح آتش نشانی ذکر نشده است. این شرکت ها نیز از عدم آگاهی کارفرمایان سوء استفاده کرده و خود به عنوان واسطه با شرکت های خدمات ایمنی مورد تایید سازمان آتش نشانی وارد قرارداد می شوند. به دلیل وجود واسطه بین طرفین اصلی قرارداد (کارفرما و شرکت مشاور مورد تایید سازمان آتش نشانی) هزینه های مازاد به کارفرما و یا مالک تحمیل می شود و چون طرفین اصلی با یکدیگر در ارتباط مستقیم نیستند و از طریق واسطه با یکدیگر در ارتباط می باشند، در مراحل اخذ تاییدیه پروژه مربوطه اختلال ایجاد می شود.

بنابراین لازم است کارفرمایان عزیز و مالکین محترم که قصد انعقاد قرارداد با شرکت های مشاور آتش نشانی را دارند، قبل قرارداد وارد سایت سازمان آتش نشانی تهران شده و در صورت مشاهده نام شرکت مد نظر با شرکت مربوطه وارد قرارداد شوند.

شرکت گرمایش برودت پارس یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت های مشاوره ای آتش نشانی است. این شرکت موفق به اخذ تاییدیه های آتش نشانی بسیاری از ساختمان های کوچک و بزرگ با کاربری های گوناگون شده است. شما می توانید با مراجعه به لیست شرکت های صلاحیتدار سازمان آتش نشانی با جستجوی نام این شرکت از وجود نام شرکت در این لیست اطمینان حاصل نمایید.

حال این سوال در ذهن کارفرمایان عزیز ایجاد می شود که بهترین زمان عقد قرارداد با شرکت های خدمات ایمنی و آتش نشانی چه زمانی است؟ معمولاً کارفرمایان و یا مالکین ساختمانی عقد قرارداد با شرکت های مشاوره آتش نشانی را به تعویق می اندازند و در انتهای کار به شرکت های آتش نشانی مراجعه می کنند، که این عمل بسیار نادرست است. زیرا ممکن است در حین اجرا مراحل اجرایی به درستی انجام نشده باشد و هزینه های اضافی را در بر گیرد. بنابراین بهترین و مناسب ترین زمان برای مراجعه به شرکت های آتش نشانی در انتهای مرحله اجرای اسکلت ساختمانی و قبل از مرحله دیوار چینی است.

 

قیمت مشاوره آتش نشانی 

سازمان آتش نشانی تهران با معرفی تعدادی از شرکتها به عنوان شرکت های مشاور آتش نشانی تلاش می کند تا آگاهی افراد و کارفرمایان را در خصوص ایمنی، نصب و اجرای سیستم های ایمنی (سیستم های اعلام و اطفاء حریق) ارتقاء دهد. کارفرمایان با کمک شرکت های مشاور، ایمنی ساختمان های خود را بالا می برند.

سازمان آتش نشانی تهران در این خصوص لیستی از نرخ خدمات مشاوره، طراحی و اخذ تاییدیه از سازمان آتش نشانی تهران را که مطابق مصوبه هیئت مدیره انجمن صنفی ایمنی و مهندسی حریق شهر تهران برآورد شده است، برای ساختمان ها با کاربری های مختلف ارائه نموده است. با توجه به متفاوت بودن متراژ ساختمان ها و کاربری های گوناگون، جهت اطلاع از قیمت دقیق با شرکت گرمایش برودت پارس حاصل نمایید، تا بتوانید مستقیما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

سرویس و نگهداری سیستم های آتش نشانی

پس از اتمام کلیه عملیات ساخت و ساز و تأییدیه سازمان آتش نشانی، کارفرمایان باید با شرکت های مشاوره آتش نشانی قرارداد تعمیر، سرویس و نگهداری 2 ساله منعقد نمایند و فرم تکمیل شده به تأیید دفترخانه اسناد رسمی برسد. بنا بر این قرارداد شرکت های مجری مکلف می شوند بصورت ماهانه از سیستم های آتش نشانی مربوطه بازدید و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نمایند. و سوابق ممیزی و بازدیدهای صورت گرفته را در قالب چک لیست های مربوط به پروژه نزد خود حفظ و نگهداری نمایند.

 

قیمت قرارداد تعهد تعمیرات و نگهداری سیستم های آتش نشانی

تعهدات تعمیر و نگهداری سیستم های آتش نشانی 2 ساله است. نرخ خدمات تعمیر و نگهداری مطابق مصوبه هیئت مدیره انجمن صنفی ایمنی و مهندسی حریق شهر تهران برآورد شده است. با توجه به متفاوت بودن متراژ ساختمان ها و کاربری های گوناگون، جهت اطلاع از قیمت دقیق با شرکت گرمایش برودت پارس تماس حاصل نمایید، تا بتوانید مستقیما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 نرخ خدمات مشاوره، تعمیر و نگهداری

نتیجه گیری:

مشاوره آتش نشانی یکی از وظایف شرکت های ایمنی و آتش نشانی است. با توجه به دستورالعمل های صادره از سوی شهرداری و سازمان آتش نشانی در خصوص ایمنی در معماری ساختمانها (اداری، تجاری، مسکونی و ...) و لزوم اجرای صحیح سیستم های آتش نشانی (سیستم اعلان و اطفاء حریق) و در نهایت اخذ تاییدیه آتش نشانی در پروژه ها و از آنجایی که کنترل، پیگیری، نظارت و اجرای تمامی پروژه ها در استان تهران کاری بسیار دشوار و وقتگیر است، سازمان آتش نشانی استان تهران اقدام به تاسیس واحدی به نام واحد پیشگیری نموده و در این بخش به معرفی یک سری شرکت های خصوصی با عنوان شرکت های مجری ایمنی آتش نشانی جهت انجام کارهای نظارت، طراحی، اجرا، مشاوره، اخذ تاییدیه آتش نشانی و ... نموده است. بنابراین وجود یک مشاور آتش نشانی با دارا بودن اطلاعات بروز از استانداردها و قوانین سازمان آتش نشانی در اجرای پروژه های ساختمانی لازم و ضروری است.

ایمنی شما برای ما مهم است، شرکت گرمایش برودت پارس نیز با آگاهی از ضوابط و استانداردهای بروز سازمان آتش نشانی و سابقه ای طولانی در امر مشاوره، ایمنی، پیگیری پرونده آتش نشانی، طراحی و اجرای کلیه سیستم های آتش نشانی اعلام و اطفای حریق و اگزاست فن جزء شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی است. خدمات شرکت گرمایش برودت پارس مطابق با استانداردهای مورد نیاز سازمان آتش نشانی، نصب و راه اندازی می شود. شرکت "گرمایش برودت پارس" آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما کارفرمایان عزیز است. شما با تماس با کارشناسان شرکت ما می توانید از خدمات مشاوره، بررسی تخصصی نقشه های معماری و بررسی دقیق دستورالعمل های سازمان آتش نشانی بهره مند شده و با کمترین هزینه و سریعترین زمان موفق به اخذ تاییدیه آتش نشانی شوید.

از شما همراهان عزیز خواهشمندیم در صورت داشتن هر گونه سوال به بخش نظرات مراجعه کرده و یا از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

بهار
ساختمانهای زیر 6 طبقه هم نیاز به تاییدیه آتش نشانی دارند؟
قدیانی
آیا شرکتهای مجری اتش نشانی تاییدیه اتش نشانی صادر می کنند؟
طاهری
قیمت مشاور ه آتش نشانی چقدره؟
گرمایش برودت پارس
همانگونه که در مقاله تشریح شد، سازمان آتش نشانی تهران لیستی از نرخ خدمات مشاوره، طراحی و اخذ تاییدیه آتش نشانی را برای ساختمانها با کاربری های مختلف اعلام نموده است. به دلیل متفاوت بودن متراژ ساختمان ها و کاربری های گوناگون جهت استعلام قیمت کار مشاوره پروژه خود با شرکت تماس و مستقیماً با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید.
نوروند
سلام جناب ، بفرمایید شرکت های مشاور آتش نشانی چه خدماتی رو ارائه میدهند؟
گرمایش برودت پارس
یکی از مهمترین خدمات شرکتهای مشاور آتش نشانی انجام کار مشاوره آتش نشانی مطابق با آخرین ضوابط و دستورالعمل های سازمان آتش نشانی است. همچنین ارائه پیشنهاد خرید نوع محصولات آتش نشانی با لیست قیمت محصولات از برندهای مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران از وظایف و خدمات دیگر این شرکت ها به شمار می آید. انجام کار مشاوره آتش نشانی شغل مهم و پراهمیتی است و نقش مهمی در ایمنی ساختمان و پروژه شما ایفا می کند. بنابراین در انتخاب شرکت مشاور آتش نشانی دقت کافی داشته باشید.
sasan
ساختمان ما که در سال های 1376 تا 1378 ساخته شده ولی پایانکار آن در سال 1386 گرفته شده، آیا مشمول رعایت ضوابط ایمنی و آتش نشانی است؟ چون من ندیدم چنین تاییدیه ای داشته باشه
گرمایش برودت پارس
خیر نیازی نیست.
رضا
منظور از شرکت آتش نشانی چیست؟
گرمایش برودت پارس
شرکت آتشنشانی، شرکت های مشاور آتش نشانی، شرکت های خدمات آتش نشانی، شرکت خدمات ایمنی و آتش نشانی، شرکت مجری آتش نشانی و ... همگی به یک معنی و جزو شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی می باشند. که در زمینه مشاوره، طراحی، نظارت و اجرای سیستم های آتش نشانی فعالیت می کنند.
نکونام
بی زحمت بفرمایید مشاور و مجری آتشنشانی چه مسئولیتی رو بر عهده دارند!؟
گرمایش برودت پارس
شرکتهای مشاور و مجری آتش نشانی وظیفه ی
1- مشاوره و طراحی انواع سیستم های آتش نشانی
2- اجرای سیستم های اعلام و اطفای حریق
3- نظارت، پیگیری و اخذ تأییدیه نهایی از سازمان آتش نشانی
4- مشاوره و اجرای پوشش های ضد حریق مورد تایید سازمان آتش نشانی
5- شارژ کپسول آتش نشانی
و ... را برعهده دارند.

ناصر
سلام و عرض ادب
ببخشید منظور از شرکتهای خدمات اتشنشانی دقیقا چیه و این شرکتهای مشاور اتشنشانی چه کارهایی انجام میدهند؟

گرمایش برودت پارس
سلام، شرکت های خدمات آتش نشانی، شرکت های مورد تایید و صلاحیتدار سازمان آتشنشانی می باشند که زیر نظر سازمان آتش نشانی فعالیت می نمایند.
وظایف این شرکت ها شامل: مشاوره، طراحی و مجری سیستم های آتش نشانی - مشاوره و مجری سیستم های حرارتی و برودتی - تهیه و فروش کلیه تجهیزات آتش نشانی سیستم های اعلام و اطفای حریق و ... همراه با اصالت کالا - صدور و تاییدیه پایانکار و ....
جهت مشاهده لیست شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی می توانید در همین مقاله در قسمت پاراگراف مربوط به شرکت های مورد تایید آتش نشانی وارد لینک " لیست شرکتهای مورد تایید آتش نشانی " شوید.

بهرام
ببخشید در صورتی که پروژه ای به تایید شرکت آتش نشانی برسد دیگر نیاز به اخذ تاییدیه از سازمان آتش نشانی نیست؟
گرمایش برودت پارس
سلام، شرکت های آتش نشانی همگی خصوصی هستند و زیر نظر سازمان آتش نشانی فعالیت می کنند. شرکت مشاور آتش نشانی می بایست کلیه موارد ایمنی که در ساختمان ملزم به اجرا بوده را به سازمان آتش نشانی تحویل دهد تا تاییدیه سازمان آتش نشانی اخذ گردد.
روحانی
چگونه می توانیم شرکت های مشاور آتش نشانی و ایمنی تجهیزات و مصالح استاندارد را شناسایی کنیم؟
گرمایش برودت پارس
شما می توانید با مراجعه به سایت سازمان آتش نشانی در قسمت معاونت پیشگیری، لیست شرکت های مشاور آتش نشانی و لیست تجهیزات ایمنی و مصالح استاندارد را شناسایی نمایید.
نعمت زاده
سلام و عرض ادب
میشه لطفاً بفرمایید قرارداد مشاوره آتش نشانی شامل چه آیتم هایی می شود؟

گرمایش برودت پارس
سلام، سپاس از شما
قرارداد مشاوره شامل: مشاوره ایمنی معماری، طراحی سیستم های اعلام و اطفاء و اگزاست فن تهویه، نظارت بر اجرای سیستم ها، اخذ تاییدیه های مربوطه از سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی تهران می باشد.

کیوانفر
دارا بودن مدرک تحصیلی برای مدیر عاملی شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمنی ( شرکت مشاور آتش نشانی ) مهم است؟
گرمایش برودت پارس
بله، حداقل مدرک مورد نیاز مدرک کاردانی مرتبط با رشته های ایمنی و آتشنشانی می باشد.
مستوفی
سلام .
من برای پروژه ام نیاز به مشاور آتش نشانی دارم.
الان درمرحله فونداسیون هستم چه زمانی باید با شرکت مشاوره ایمنی آتش نشانی قرار داد ببندم؟

گرمایش برودت پارس
برای جلوگیری از هر گونه دوباره کاری بهتر است از همان ابتدای کار برای پروژه خود با شرکت های مشاور آتش نشانی قرارداد ببندید.
اصلانی
با سلام من جایی خوندم انجام کار آتش نشانی صفر تا صد .
منظور از صفرتا صد چیست و شامل چه کارهایی مشود ؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.
باتشکر از لطفتون. wink

گرمایش برودت پارس
سلام، شرکت مشاور آتش نشانی پس از عقد قرارداد موظف است کلیه دستورالعمل های ایمنی ساختمان ( معماری، تأسیسات ایمنی، طراحی و محاسبات سیستم های آتش نشانی، نصب و اجرای سیستم های اعلام حریق، اطفاء حریق، تهویه دود و اگزاست فن و... ) را مورد بررسی قرار دهد. همچنین حداقل ماهی یک بار به پروژه سرکشی کرده و مراتب ثبت گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در همین مقاله قسمت خدمات مشاوره آتش نشانی شرکت گرمایش برودت پارس اطلاعات لازم را کسب کنید.
m.ghadyani
behtarin zamane gereftan moshaver atashneshani che zamanist?
گرمایش برودت پارس
بهترین زمان گرفتن مشاور در ابتدای کار، در زمان تخریب ساختمان قدیمی می باشد.
احسانی
سلام .
برای اجراو نصب اگزاست فن بایداز مشاور آتش نشانی کمک بگیرم ؟

گرمایش برودت پارس
سلام، بله جهت نصب و اجرای صحیح سیستم های اگزاست فن و مورد تایید سازمان آتش نشانی باید از شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی مشاوره بگیرید.
بردبار
چه ساختمان هایی باید ضوابط ایمنی و آتشنشانی را رعایت کنند؟
گرمایش برودت پارس
سلام، تمامی ساختمان های احداث شده از سال 1380 به بعد مکلف به رعایت ضوابط ایمنی و آتش نشانی می باشند.
honarnaye pars
روز بخیر
اختیارات شرکت های مجری ایمنی و آتش نشانی در چه حد می باشد؟

گرمایش برودت پارس
سلام ، اختیارات شرکت مجری زیاد می باشد.
در حدی که اگر تاییدیه شرکت مجری نباشد تاییدیه آتش نشانی از طرف سازمان آتش نشانی صادر نمی شود.
تاییدیه شرکت مجری پیش نیاز تاییدیه سازمان آتشنشانی می باشد.

honarnamaye pars
از چه طریق می توانم به لیست شرکت های مشاوره آتش نشانی دسترسی پیدا کنم؟
گرمایش برودت پارس
شما می توانید به سایت سازمان آتش نشانی مراجعه کنید و از زیر منوی معاونت حفاظت و پیشگیری وارد قسمت شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمنی و آتش نشانی شده و در آن قسمت لیست شرکتهای مشاور آتش نشانی را مشاهده نمایید.
alifarahani
سلام ممنون از مطالب خوبتون .
وسایل اعلام یا اطفاء حریق که میخواییم برای ساختمان نصب کنیم باید مورد تایید شرکت مجری باشه؟ یا سازمان آتش نشانی .
ممنون میشم جواب بدین .

گرمایش برودت پارس
سلام ،
سیستم های آتشنشانی ( سیستم اعلام و اطفاء حریق ) باید مورد تایید سازمان آتش نشانی باشد. شما می توانید جهت مشاهده لیست تجهیزات مورد تایید آتش نشانی به سایت سازمان آتش نشانی مراجعه کرده و از لیست برندهای مورد تایید سازمان مطلع شوید.

محمود صادقی
سلام وقت بخیر.
هزینه اخذ تاییدیه آتش نشانی برای ساختمان 6طبقه حدودا چنده؟wink

گرمایش برودت پارس
سلام ،
هزینه اخذ تاییدیه آتش نشانی بستگی به متراژ زیر بنای ساختمان شما دارد.

رصا ایران منش
سلام وقتتون بخیر , ما تازه شروع به ساخت یه ساختمون کردیم و در مرحله فونداسیون هستیم
بهترین موقع برای بستن قرارداد با شرکت های مشاور آتش نشانی در خصوص سیستم های آتش نشانی کیه؟

گرمایش برودت پارس
سلام ، برای جلوگیری از هر گونه دوباره کاری و جلوگیری از خسارات احتمالی بهتر است از مراحل اولیه ساخت و ساز با شرکت های مجری آتش نشانی که مورد تایید سازمان آتشنشانی باشند به عنوان مشاور در اجرای دستورالعمل های آتشنشانی قرارداد حاصل شود.
محمد رضا هدایتی اصل
با سلام
دیدم در سایت نوشتید وندور
ممعنی وندور چیست و چه کاربردی دارد

گرمایش و برودت پارس
سلام ،
وندور لیست یا لیست بلند به لیستی از خدمات و تجهیزات مورد استفاده خریداران که توسط شرکت های بالا دستی گردآوری شده است، گفته می شود. خریداران با مراجعه به وندور لیست میتوانند در کوتاهترین زمان به اطلاعات تولید و فروش لیست مذکور دست یافته و نیاز خود را رفع نمایند. پیمانکار ساختمانی متعهد میگردد فقط از طریق لیست شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی اقدام به خرید تجهیزات و خدمات آتش نشانی نماید.

مهدی جعفری
سلام، عالی بود ممنون
gbpars
سلام، سپاسگزارم دوست عزیز

1000 کاراکتر باقیمانده است


Firefighting-logo.png

ﯾﺎﻓﺖ آﺑﺎد، ﺑﻠﻮار ﻣﻌﻠﻢ، ﺳﻪ راه ﺟﻮاد زﻧﺪﯾﻪ، ﻧﺒﺶ ﺧﯿﺎﺑﺎن زﻧﺪﯾﻪ، پ 106، طبقه 4، واحد 10.
02166223169 :ﺷﻤﺎره ﺗﻤﺎس 
09194782491
02166223116
:ﺷﻤﺎره ﻓﮑﺲ
ایمیل : gbparsco@gmail.com

برای مشاوره آنلاین در واتساپ کلیک کنید ویا با شماره های ما تماس بگیرید

چت در واتساپ
Close and go back to page

Search